27 november / Min Födelsedag

Min födelsedag var toppen. Nog den bästa jag haft ever!
Började med att jag såg på schemat att mina arbetskollegor hade skrivit upp det.
Sedan kommer jag till "stora tavlan" där alla viktiga saker samlas för vi fröknar.
Då står det " GRATTIS YAOSKA PÅ 20ÅRS DAGEN ". riktigt gulligt.
 
Vid maten så ska jag just lägga en unge i vagnen då de kommer in.
barnen och fröknarna och sjunger "Ja må hon leva" bjuder på glass och ger mig bamsekramar.
Jag blev helt rörd, nästan så att en tår föll ner. Så underbart fint och gulligt gjort av dom. Så uppskattande och så glad man blir för egentligen en liten grej, men det betyder såååå mycket för en!
 
For hem och skulle börja laga middag för mina flickor.
Vi skulle äta middag tillsammans, fira jul,nyår och min födelsedag samtidigt eftersom sen kommer vi inte ses.
Det vart enormt lyckat måste jag säga! Trevligt och roligt, udda på något sätt!
Från ingenstans så langar det upp presenter. Jag trodde jag skulle dö av skratt, förbannat roligt och sjukt.
Sedan fick jag en present av marielle som inte kunde sätta pricken över i:et mer. En fest utan att Yaoska har norrlandsguld 7.0 är ingen fest. Jag tror jag är känd för det, för man vet alltid att det är mina burkar som står framme! Sjukt nöjd över mina presenter, man blir ju bara 20 en gång. tack som faan tjejer!!
 
Bästa födelsedagen ever!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tack för alla fina gratulationer jag fått på min dag ! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0