21 nov

Idag har varit en bra dag. Vaknade pigg och glad.
Har varit på ovanligt bra humör och haft otroligt mycket energi. Busig på jobbet är inte jag.
Måste varit en speciell dag.
 
Efter jobbet for jag till byse och chillade med Sandra,Moa och sofia.
Rätt kul, var länge sedan jag träffade dessa små troll. Tvungen att berätta och ta igen allt som hänt!
Inte nog med det jag hinner med Moas dop innan jag far!
Det är fan bäst att lägga på ett kål, då jag aldrig vet när jag kommer tillbaka OM jag kommer tillbaka!
 
Imorgon är det torsdag, vilket betyder en dag närmare helg.
Vilket betyder att i helgen ska jag till Arjeplog, vilket betyder att i helgen ska de bli inflyttningsfest tror jag.
Vilket betyder att imorgon har jag Prick en vecka kvar tills jag far, vilket betyder att det är 4 dagar kvar innan jag blir 20...
 
 
Jag saknar någonting. Jag vet inte vad det är.
Jag saknar bara någonting eftersom hjärtat känns så tomt.
Jag saknar svar, Jag kanske saknar dig...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0