3 Januari



Ibland är det svårt att acceptera,saker och ting förändras.
Man vill alltid sakna ner på saker man vet kommer att hända men man vill inte att de ska hända.
Göra misstag man sedan kommer ångra och ångest för vad som hänt.
Ibland önskar jag att jag kudne spola tillbaka tiden. tider då man var lycklig.
Inte vakna med ständig ångest för man inte vet hur morgondagen eller denna dag kommer att sluta.

Ibland har man inte röst nog att säga ifrån till de som gör en ledsen.
Hur många gånger man än skulle vela skrika åt dom och säga, det är nog nu!
Vissa gånger har man kraft att säga ifrån andra gånger bär bara rösten inte en.
Folk som sviker en och folk man svikit. De man hållit mest kär som man sårat.
eller hemligheter man ej kan berätta. Jag hatar att ljuga. Men ibland måste jag.
bara för att jag är inte personen som talar om mina känslor till vem som helst.
Inte ens till de jag håller kär. Hur jobbigt det än är och hur mycket jag en kan såra någon.

Så går det inte,jag är inte sån. Jag håller saker inom mig.
Ibland önskar jag att folk kunde älska en för den man var, inte för den dom vill att man ska vara.
Ibland undrar jag,ser dom ens mig? uppskattar dom det man försöker göra. eller är dom för blinda för att se att man försöker. Som det ser ut nu så går det inte.Det är bara att bita ihop och hoppas på bättre tider. Jag saknar dig, Jag saknar tider som jag trodde aldrig skulle förändras.

Kommentarer
Postat av: Olivia

finns här!

2012-01-05 @ 13:56:30
URL: http://oliviastenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0