Barcelona 2012

Jag hade äntligen tänkt slänga upp bilderna från barcelona.
Så se och njut :)


Påväg till Barcelona


Stockholm


Kartläsning,vilket gick rätt bra :)


En helig kyrka?




Färska grönsaker


lite snusk mitt på gatan skadar väll inte?


En jättestor park


Lägenheter vid vattnet,inget lyx detta inte




Matpaus, tyvärr kall mat




Shopping för fulla drag






Någon slags smoothie kriosk




fin middag på en kines restaurang






häxnaglar tillfixade


la ramla, största gatan i barcelona














dyra märkesaffärer. hörde inte riktigt hemma där. iallafall inte när man kom in med typ willys påsar








en vanlig middag för jag och bk. skojja, men en middag vare iallafall


min älskade franska bulldog <3




och bks vovve

Det var alla bilder. eller de som är värda att se iallafall.
Hoppas ni fick en liten inblick iallafall av våran barcelona vecka!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0