makes no sense

Jag sitter och funderar, vilket jag borde sluta med för övrigt. För det gör mig bara upprörd!
Människor som man ber mer eller mindra dra dit mossan växer och säger åt dom att lixom, skit i mig jag finns inte för dig, låtsas som jag inte existerar.
 
På något höger eller vänster så kan människor inte sluta med det?
Om jag ber dig att låtsas som jag inte existerar, så menar jag det, låtsas som jag inte existerar!
Men nedå det går inte istället ska de göra det till en sån stor grej av det? varför?
Lixom, går jag förbi dig. vänd inte ryggen mot mig, det är så uppenbart att ni fortfarande bryr er.
Fortsätt med erat och låtsas som att jag var vem som helst som gick förbi. Kommentera inte saker jag gör eller skrivit. Kolla inte in mig och framförallt kolla inte in på denna blogg.. Det är bara patetiskt!
 
jag säger inte saker och inte menar dom.
Och anledningen varför jag skriver detta är för att jag disskuterar just nu med en av mina vänner som har samma "problem". Att det ens ska komma på tal, att folk ska ha så svårt att skita i en. det lilla ska kallas "problem"
 
Om du inte bryr dig, om du inte vill ha nått med mig att göra, om du hatar mig, eller inte är intresserad.
Men snälla människor. Låt mig då vara, sluta göra det till en stor grej. ni skämmer bara ut er!
För det blir så mycket dubbelmoral att det inte går dit en till.
Om ni inte bryr er, visa det då! Det är så uppenbart att ni fortfarande gör det då ni gör motsatsen.
 
Tillåt mig att skratta åt dessa människor.
Jag blir rent ut av förbannad för det är så enormt patetiskt.
Nu har jag sagt mitt, och här med detta sätter jag punkt!
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0