31 dec

Nyårs idag, ska strax börja fixa mig.. Var  verkligen ute i sista minut som vanligt och tokletade någonting att ha på mig. som tur var hittade jag en klänning jag tittat på tidigare.
 
Ska nämligen jobba idag 4-9. vill egentligen inte vill hellre vara med mina vänner då de blir sista gången jag typ ser dom tills vidare. Men behöver verkligen pengarna om jag ska klara mig i stockholm..
 
Nåväl. jag lär inte ha så mycket tid att alltid skriva nu de närmaste dagarna fram över.
Redan till thailand var förövrigt välbehövlig. har typ tagit igen ett halvårs sömn, vilket behövde. men vill redan iväg på nya äventyr. som jag nu försökte säga. jag kommer nog inte hinna blogga allt för mycket då de först är nyår sen imorgon sista dagen i stan och när jag kommer till stockholm så har jag inget internet så det måste jag fixa direkt jag kommer ner.
 
Men tills vidare. kan ni fortsätta följa mig på insta, facebook eller titta in här då och då :)
 
Hades sötnosar nu ska jag supa!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0