27 dec

Ligger och steker i skuggan?
Nae jag ligger vid poolen och myser.
Min sista dag i paradiset. Känns jättetråkigt då jag älskar Thailand värmen och allt. Ändå längtar jag skapligt mycket hem, hem till de liv jag brukar leva, i full rulle, fullt med energi och äventyr. Hem till mina underbara vänner som är hemma över jul.

Dock börjar verkligheten hinna ikapp mig igen... Ett äventyr Här är slut och snart börjar ett annat. Tillbaka till verkligheten, till ett nytt liv. Jag vill hem, men hem till det jag kallar hem. Hem till min säng, hem till min tv, hem till mitt kök, hem till mina katter. De vill jag hem till..! Och nu har jag inget hem att komma hem till längre... De känns förbannat tråkigt.

Just därför kan jag gärna stanna här i mitt paradis ett tag till och drömma mig bort till de liv jag en gång hade. Fortsätta njuta värmen och inte tänka på mina måsten. Vara borta från verkligheten och bara vara. En dag ska jag återvända, inom en snar framtid. De förtjänar jag, att njuta av livet!

Tack pappa och Nils för 2 underbara veckor i ett paradis jag älskar att vara i, de jag minns sen barn och de ända jag för tillfälle kan komma närmast att vara/kalla för "hem". Detta har varit en underbar semester värt mer än guld, och de är tack vare er. Jag älskar er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0