20 års fest med Karin och Yaoska

Igår så hade ju jag och karin våran 20års fest tillsammans.
Eftersom jag fyllde år i tisdags och hon fyller imorgon.
Tänkte vi att vi passar på att ha en lite fest för oss båda två.
Vi trodde att vi skulle bli få, men vi vart ändå rätt så många i slutändan iallafall.
Lägenheten såg ut som kaos i morse men det var det fan värt, hade iallafall en bra kväll igår!
 
Premiär på bolaget, kostade mig 500kr..
 
allt mitt för hela kvällen + lite till
 
Brukar inte finnas mycket i mitt kylskåp, men nu fanns det verkligen ingenting
 
Lunch med karin
 
första shotarna drogs halv 6
 
middag ^^
 
Min dagens,
 
 
 
presenter vi fick ^^
 
Present från Julia och Marielle, Tack!
 
Jello shots!
 

Stora stygga vargen och normal
 
Tack som faan alla fina som var med och gjorde min kväll!!
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0