Magaluf

Sitter vaken nu fast jag borde lega och sova!
Sliten som ett as är jag men det var sjukt värt varenda vakna sekund!
Jag har haft den bästa resan någonsin, det absolut bästa jag gjort i hela mitt liv! jag trivdes som fisken i vattnet i magaluf. Människorna, festandet,solen, landet! ALLT!!
Någonting jag absolut vill göra nästa år är att åka tillbaka och jobba där som många andra gjort!

Resan spårade som fan, eller snarare jag spårade nog mest av alla! Men det var kul som fan, känns jobbigt att ha kommit tillbaka till verkligheten. Då man väl inser att någonting så underbart är slut vill man bara gråta! hade enormt stor ångest då jag for och vill mer än allt bara tillbaka! att se över havet och inse att detta är allt jag vill ha. nu vet jag iallafall vad jag vill och vad jag måste göra om!

Tyvärr kan jag inte berätta allt som hände, även om jag skulle vela!
det som händer i magaluf stannar i magaluf! Men det var kul som faan! och jag kommer ALDRIG glömma denna resa. Tack som fan fina vänner som jag for med! Skulle faktiskt aldrig velat fara med andra! Tack som fan, som gav mig det bästa och visade det bästa som fanns!
Kommentarer
Postat av: Anonym

vi vill se bildeeeer=))))

2012-08-28 @ 22:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0