Hur många våldtäcksmän finns det?

Jag klickar in på min faccebook sida och det första som kommer upp är en bild på en ung flicka. Över 200.000 personer världen över har gillat hennes utseende. Flickan kan inte vara mer än 12-14 år.

Det är skrämmande hur många personer som gillar detta.
Hon är bara ett barn, gillar alla dessa människor barn?
Det gör mig upprörd att så många människor bryr sig om ett barns utseende!
Alla som har gillat detta tycker jag borde skämmas! man värderar inte barn på detta sätt. Hur kan en vuxen människa ens tänka tanken? Hur kan man se på någonting sådant som någonting bra?
Hur kan så många människor fortsätta gilla? och med så avskyvärda ord? Vad tänker folk med?

Jag blir äcklad och rent utav enormt förbannad.
Folk är inte riktigt friska! inte konstigt att världen ser ut som den gör idag om över 200.000 personer gillar en 10årings utseende..

SKÄMS PÅ ER!!!
Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du avenskjuk?? Hon är fan 10000 snyggare än dig!!!!!!

2012-08-11 @ 08:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0