Tomma löften

Jag ska aldrig mer skriva tomma löften.
Egentligen är den här bloggen bara för mig och för att jag tycker det är kul att blogga.
Däremot är jag så glad att folk läser den blogg och hoppas på att jag gjort ett inlägg när jag lovar och lovar och aldrig göre. Så denna gång hade jag inte tänkt lova någonting utan bara säga att jag skriver då jag känner för det och hoppas gnistan kommer tillbaka.

Eftersom en hel del har hänt sedan jag bloggade varje dag tänkte jag börja från start.
OCH....



Detta är jag nu för tiden. Korthårig sedan studenten och färgade håret nydligen till brunt.


Jag tog studenten iår den 10 Juni 2011


OCH.. gick även balen tillsammans med min allra bästa vän kim.


Här bor jag nu för tiden sedan 2 månader tillbaka med..


Mina två katter. Coco Chanel och Guth OCH...


En hel del skor, mer är på ingång.


Jag bor i Skellefteå och började från noll.NU


Ser min lägenhet ut såhär.


Resten får ni inte se, allt för stökigt.Fullt upp om dagarna!

Detta är det mesta och största som hänt under sommaren.
Tog studenten och blev stor, skaffa mig en lägenhet och blev större, Skaffa mig heltidsjobb och är störst.
Jag kom,jag såg,Jag segrade! Detta är mitt liv i ord och bilder och jag är supernöjd.
Nu står jag här fri och på mina bara ben.

Lycka!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0