21 oktober



Äntligen börjar jag känna mig frisk igen.
Så jag ska börja klä på mig och sedan bege mig ut med mina katter så får dom klättra lite.

Kom hem sent igårkväll efter att ha sett. Fredsik Steen!
Måste säga att pengarna var lätt värt det, tiden drog över en del men fick svar och hjälp på det mesta.
Synd för folk som missade det, och verkligen behöver det. man fick mycket bra tips.

Inte nog med att det var roligt.
det gav en hel del. kanske inte nytta av det nu då jag inte har hund. men sen då jag skaffar.
Och man blev bara mer sugen på ha hund nu! Tyvärr är min hund dyrare nu än vanliga chiuaua( hur dom  nu stavas)
Kommentarer
Postat av: Anonym

200 kr kostade den:)

2011-10-21 @ 15:30:05
URL: http://oliviastenlund.blogg.se/
Postat av: Anonym

uppdatera

2011-11-04 @ 12:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0