18 okbtomer..

Vilket betyder min sjuka dag.Som tur är var jag ledig idag.
vaknade upp med en enorm huvudvärk och en hals som knappt ville prata eller svälja.
Bara inte tala om ryggen. det känns som jag ska föda ut en unge och min svank är bruten på två delar.

Legat hela dagen idag och tumlat runt i hopp om att det går över. Vilket det inte gör.
Tur att jag har mina underbara kisse ungar då som myser med mig.

Kan verkligen inte tänka mig att jag har TVÅ kattungar.
och att dom ska vara med mig i minst 10 år-15 år ifall jag har tur.
ligga och mysa med dom varje dag innan jag far till jobbet, mysa med dom varje varje natt innan jag sover.
Jag har världens underbaraste och finaste katter !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0