13 oktober

Helt slutkörd idag efter allt jobb i veckan !
Men imorgon blir det party med mina brudar,ska på the voice festen så vi ses väll där.

Och i brist på annat tänkte jag blogga lite om mina smycken.
Ja mina smycken!
Har införskaffat mig en hel del smycken sedan sommaren och tänkte dela med mig av mina favoriter.


Ett silverkors från gina,en klockring från gina,och en annan silver ring från gina.



Herre gud vad jag älskar gina och har tydligen blivit kristen också.
Allt är från gina dock är nästa kors ring svart och den andra ringen är i guld.
Tyvärr syns det inte så väl på denna bild.

Detta är bara en del av mina smycken och tänkte lägga in lite fler senare.
Nu ska jag äta sedan ska jag dra ut.

Hades !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0