underbara dag..


Min fina julgran!

Underbara dag är verkligen att överdriva. jag har haft helvetet själv bärandes på min rygg.
Började med att jag skulle fara på ett dagis och jobbat. då jag kom dit visade sig att jag skulle vara kokerska.
kokerska? Jag kan fasen knappt göra mat till mig själv, hur ska jag kunna göra mat till 40 pers?
Och till min tur var det kyckling gryta, jag hatar grytor! det hela gick åt skogen så jag gjorde pytt i panna istället.

Vid 11 tiden var jag död, jag trodde jag skulle ramla ihop och svimma. Jag och en annan tjej hade glömt göra mat till oss själva så vi fick inte äta lunch förens klockan närmade sig halv 2. Hektisk och stressig dag. aldrig mer kokerska!

Påvägen hem så satt en liten flicka på en bänk.
Hon frågade mig " DU, vars kommer du ifrån?"
Till svar så sade jag " Spanien (för att göra det hela enkelt)
"aha, men varför kommer du inte från afrika" frågade hon igen.
Ja vad ska man säga? " Min mamma kommer inte därifrån"

omg vad barn kan vara roliga ibland.
Nu ska jag äta,kyckling !
Kommentarer
Postat av: Olivia

sv: jahaa fan vad billig ändå för att vara parfym! :)

2011-12-01 @ 00:50:02
URL: http://oliviastenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0