Julklappslista & Födelsedag

Om exakt en vecka fyller jag 19år.
Igent speciellt egentligen eller någonting jag längtat till speciellt mycket.
Men iallafall eftersom alla fyller år en gång på året så skickar jag något till min lista iallafall.

dessutom så är det ju första advent då och det betyder, Nedräkning till julen.
Så här kommer det jag önskar mig mest!

1. På första plats ligger såklart ett par Jeffrey Campell skor.
Har redan ett par men fler ska det bli, ingen mindre än Lita spike


2. På andra plats kommer en supersnygg fotölj


3. På tredje plats kommer en eldstad. den är så sjukt fin tycker jag och mysigt såhär till vintern.



4. Fjärdeplats kommer ett par andra underbara skor jag så gärna skulle vela ha till min födelsedag.



5. På femte plats kommer en locktång jag vill ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0