2 maj

Måste dock berätta om dagens händelse.
Jag som vart så överlycklig då pappa skickade ett sms och skrev att min studentklänning var hos han.
Sprang dit fort som tusan för att öppna migg efterlängtade paket.
Då jag väl öppnade det låg det inte alls min underbara fina vita klänning,utan en ful rosa tunika.
Fasen så sur jag blir , jag gillar inte ens rosa jag hatar rosa. vad är detta för skit ?

Sitter här utan studentklänning och med råga på detta så är min klänning slut i min storlek också.
Så vad fan ska jag göra? jo jag måste yttligare en gång till leta en förbannad studentklänning.
Jag som kämpat och haft mig för denna klänning och banne mig får ändå inte rätt.

Nu ska jag gå och sura för mig själv i ett hörn,vi hörs!
Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: joo men de är ju typ en såndär topp man ska ha under ett stor linne så man ser typ de mesta av kroppen om du förstår vad jag menar ;P yes de är dom

2011-05-02 @ 20:22:38
URL: http://oliviastenlund.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: haha ja, men de är ju typ till för att ha den under asså sånna stora linnen som en baundau topp om du förstår vad jag menar ;P

jo de är dom

2011-05-02 @ 20:23:32
URL: http://oliviastenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0