3 mars

Sitter hemma nu och kollar runt lite kläder.
Äntligen börjar jag har lite inspiration för att blogga,nu fattas det bara bilder.
Och dom komemr snart.

Min sista dag i stan för en vecka framöver.
Imorgon blir det att bära av till fällfors och vara där hela helgen.

Idag har vi kollat balkläder till kim,och sedan har jag ringt sandra.
Nu börjar vi ta tag i saker och ting. Sandra ska kanske gå med oss på balen sen blir det resa i slutet av juni.
Så vi får se :) Hoppas iallafall! Nu ska jag kolla mer kläder och skor sen ska jag dela med mig till er,puss!

För tillfället så delar jag med mig av dessa snyggingar jag köpte i veckan. Passar bra till sommare.  Igår fick jag även en stråhatt av älsklingen. GIllas till hundra!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0