13 mars

Har varit en ganska rolig dag idag.
En av dom bättre på länge.

Vi har äntligen kommit hem efter en skön vecka i skogen.
Frst for vi in till stan där det var någon slags loppis med förra höstens "mode".
Camilla och Robin( kims syrra,hennes pojkvän) hittade en jacka var,camilla för 200kr tror jag och robin för 400kr .
varav att de hade kostat 500 och 900kr.

Sedan for vi till kims farfar ochh fikade.
Tittade på gammla foton på alla barnen och bara hade allmänt trevligt.

Vidare begav vi oss till ante( kims broder)
satt där och tjattrade ett tag sedan så for vi vidare till dallas och åt middag tillsammans.
Det var jättekul har inte varit med dom sedan sommras.

NU sitter jag här och bloggar och ska snart gå och duscha.
Bloggar mer imorgon puss!
Kommentarer
Postat av: Hanna

Heej!. Jajamensan det brukar jag göra. Det hade varit jättekul men jag kan tyvärr inte riktigt svara på det än. Jag vet inte om jag hinner med 5 st, ska sätta mig och försöka planera upp baldagen nån gång i veckan förhoppningsvis, återkommer!.



Kostnaden är 200 kr :)

2011-03-14 @ 21:14:40
URL: http://hannaogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0