Igår

Hallå och tjenare!

Som vanligt går det hundra år till nästa inlägg.
Dock ska jag denna dag ta och berätta om nått kul.

Hade verkligen en toppendag igår och natt tillsammans med ett underbart sällskap.
Dagen tillbringade jag och kim i bureå med tobbe, hans tjej och felix i kims klass.
Vi for runt bureå där tobbe och felix bor och de visade oss runt och for på bureå marknaden. Åt lunch tillsammans,glass och badade. Bestämde även att vi skulle dra ihop någonting dagen efter studenten och forsränna. yees!

Vid halv 6 var vi hemma igen och jag var helt slut. nästan.
Vi skulle egentligen fara in till stan och titta på cruising men jag och kim orkade inte för vi hade ingen bil.
Så sedan ringde dem vid 11 och frågade om vi ville hitta på nått,nepp sa jag och kim men efter en timme kände vi. fuck vi kan ändå inte sova så vi ringde upp och drog ut.

Runt stan var vi i några timmar tills klockan var typ halv 2 sedan drog vi tillbaka till bureå mot felix där vi satt och grillade korv. gjorde middag och hade det bara allmänt trevligt. Tiden rann iväg och då vi var hemma igen var klockan halv 6. jag och kim var döda.

En helt sjuk och underbara dag var det igår. men idag är jag död !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0