underbara tider

Har haft en sådan sjukt bra vecka denna vecka, eller snarare startat bra.
Har världens bästa arbetstider som gör att man inte jobbar ihjäl sig och är slut varje dag.
Fick lägenheten jag sökte och fick mina nyckar idag så jag börjar flytta in snart.
Letade kattungar igår och hittade världens finaste katt enligt mig. Idag ringde tjejen som skulle sälja henne och frågade ifall jag ville ha hon, självklart sa jag ja! Så vi bestämmde oss att på måndag kommer min lilla söta kisse till mig och bor där med mig i min nya lägenhet.

Kunde inte bli gladare än vad jag är tror jag.
Shoppade katt saker och på lördag blir det IKEA, super!
Imorgon blir det även att shoppa lite kläder. är så sjukt glad!



För ni som undrar och vill veta hur min lilla snuttan ser ut.
Så ser hon ut såhär. iallafall mycket mycket likt, eftersom annonsen hann tas bort innan jag fick ta bilderna.
men hon ser ut såhär iallafall :) Förslag på namn till en katt tjej på 13 veckor ? :D ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0