Umeå med flickorna

Under jullovet har jag varit i umeå med mina girls.
Det var meningen att vi skulle fylla 2 st bilar men efter några omständiga situationer så blev vi 4 st.
Synd det men inga krokodiltårar där inte, vi hade skit kul iallafall.

Jag körde bilen halva biten till umeå och nästa bit malin.
Vi kom dit vid 1 tiden och gick direkt och shoppade.
vid 3 så for vi och åt hamburgare. Dock så var min hambugare så jävla liten att jag inte blev ett dugg mätt och ändå betalade jag 73 kr för den..

Det blev inte så mycket shopping för mig inte,fick hem två kavajer och ett par trosor.
Mest hem blev det för hanna som hittade det ena efter det andra.
Så jag tänkte slänga upp det jag köpte och lite annat jag köpt under lovet med.



köpte en fjäderkavaj för 125 kr tror jag det var,annorlunda och rätt snygg tycker jag



en liten penguin kavaj för 75 kr



två st chinos, ett par mörkblå 50kr cubus och ett par svarta i bomull GT 199kr



Mörkblå trosor för 34 kr



Ljusrosa/brun eller vad man nu vill kalla det på bikbok för 150 kr



Spets linne för 199kr cubus



Svart skjorta GT 99 kr



skärp cubus



En fördenad födelsedags present av olivia.
Önskade mig det men fick det inte,så det vart ju perfekt att jag fick det av henne,eftersom mitt var slut :)

Kommentarer
Postat av: sofia

frågestund på bloggen:)

2011-01-12 @ 15:11:33
URL: http://sofiajahnkes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0