Någonting sött !


Här om dagen så hade jag och min kimmen ett litet bråk.
och det blev ju lite som det blev senare på kvällen.

Det roliga och gulliga var att dagen där på efter skolan så hade både jag och kim lite dåligt samvete.
Så jag for och köpte ett nytt panband åt han eftersom att jag slarvade bort hans senaste,och en ros.
Och så jag kom hem så hade jag lagt det på sängen och väntat tills han slutade skolan.

Så han kom hem och jag skulle ge han presenten hade gubben min köpt en liten present till mig med också.
Haha så det var ju rätt gulligt och roligt. Jag fick en chokladask och fotvård och choklad ansiktsmask.
Han fick ett nytt pannband och en ros där det var ett litet kort.



Kommentarer
Postat av: oscar

asså förlåt, men jag kräks lite.

2011-02-04 @ 18:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0