9 januari

Har aldrig haft såhär långt uppehåll mellan mina inlägg.
Detta kan jag verkligen kalla blogg paus.
Och efter nästan snart två veckors blogg paus tänkte jag äntligen börja om igen.

Har verkligen tillbringat mitt lov utan datorn.
och det känns rätt skönt faktist. Men nu tänkte jag ta tag i saken och börja blogga om igen.
Har faktist längtat efter bloggen men aldrig riktigt orkat.

Idag är det sista dagen på mitt långa jullov.
Och det känns sådär,har tillbringat min tid med älsklingen och lägenheten och nu blir det inte så mer.
Imorgon börjar skolan om igen tyvärr. Men tänkte beskriva mitt jullov med lite bilder och skriva lite.
Så kolla vidare på mina hundra inlägg jag kommer göra nu :) Puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0