31 januari

Tjabba!
Dagens uppdatering och den ända uppdateringen på länge.
Min dag var inte så speciell direkt. Kom till spec och det var bara jag och joss där.
Sedan hade vi svenska och nu har jag slutat för en timme sen.

Ikväll blir det att äta hos mamma sedan fara och vara med mina kära vänner.
Det kommer att bli en toppenrolig kväll ikväll tror jag. med ett sådär skratt i kanten.

Sedan måste jag förmedla att imorgon och på onsdag så måste jag och kim redan börja flytta tillbaka hem igen.
Så i veckan spenderar vi våran sista vecka som sambo. det har varit så underbart skönt att bo själv.
Det är verkligen med tårar i ögonen jag packar ihop mina saker och far hem.

Men ska ta vara på mina dagar väl!
än så länge är jag iallafall själv!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0