Visste ni att..

att jag vill: Jag är less och vill utomlands.
att min senaste kyss: sista kyssen fick jag nyss av kimmen
att jag pratar: för mycket
att jag inte gillar: Falska personer som ser ner på andra
att min första riktiga kyss: var allt för länge sedan,minns inte
att jag avskyr när folk snackar: SKIT..
att kärlek är: det värdefullaste någon kan få!
att jag gillar: Skor och popcorn
att sist jag grät var: någon gång förra veckan
att min mobiltelfon är: en sony ericsson vivaz
att när jag vaknar på morgonen: så får jag ångest av att gå till skolan
att innan jag går och lägger mig: måste jag titta på tv för att sova
att idag så är jag: på ett allt för irriterande humör,för att tycka detta är kul..
att just nu tänker jag på: Hjälp!
att inatt ska jag: Sova,är död redan
att imorgon kommer jag: förmodligen ha problem med klädval
att jag hoppas: på att gud kan skicka ner lite pengar åt mig
att just nu vill jag verkligen: bara gå och sura för mig själv..
att jag en gång: vart less detta,och feta stilen går inte få bort...


God Natt!

Är för sur för att orka blogga mer
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0