10 feb

DÅ sitter man här igen och tittar på staylisterna på kanal 5.
Rätt intressant faktist och sitter och tänker själv vad jag skulle gjort om jag varit med där.
Älskar ju själv kläder och smink,kanske inte lika mycket som de gör eftersom de gjort det länge.
men för det är inte mitt intresse mindre.

Har varit på stan och shoppat lite,så det komemr jag lägga in då kimmen kommer imorgon.
Även köpt en alla hjärtans dag present åt han. inte så stor eller speciellt men speciellt för mig och han förhoppningsvis så jag hoppas han blir glad. Senare ikväll blir det tyvärr plugg.
Har helt glömt bort att de är "prov" imorgon så kvällen kommer gå åt det.


bloggar mer imorgon tjing!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0