Hissa och Dissa



Jag vill hissa alla snälla människor som står i kö. Tänk dig att du står i en as lång kö, med en person som har en hel varuvagn full med varor före dig. Sedan står du själv med kanske två varor på handen. Och du tänker "shit vilken lång tid detta kommer att ta".Jag tycker det är så snällt av andra människor, då dom i just det tillfället tänker mer på andra än sig själva.

Då dom säger " Du kan få gå före,du hade mycket mindre varor än mig"
Hur många gör det på en skala ett till 10? 2 kanske. Alla är så upptagna i sig själva och tänker på hur fort det själva ska hinna fram före alla andra. Medans dom glömmer någon bakom dig som ska stå och vänta 20 minuter mer än dig för att dom har två varor på handen och du en hel vagn. Vill verkligen hissa dessa underbart snälla människor. Ni kan verkligen göra ens dag.



Detta är verkligen en fet diss. Jag hatar människor (ungdommar) som är så ur kassa på att köra bil.
Man bor på ett ställe där det är ett perfekt ställe att sladda på. Var natt hör man flera bilar är ute och sladdar på ens gård. Viss är det okej. Om man är bra på det vill säga. Jag hatar dom som "tror" att dom kan sladda och är bra på det.
Sedan är dom så dåliga att varje gång de tar en kurva håller de på fara i diket eller köra över någon.

Kan förstå att det är kul att sladda. Men hur kan det vara roligt då man är as dålig?
Jag själv kan inte påstå att sladda är en större konst. MEN, man kan inte säga att man är en duktig bilförare om man håller på att fara i diket varje gång.
Inse någon gång, man är inte bäst. man är inte bra för att man kan konsten att sladda eller tävla och vinna vid ett grönt ljus.Sluta vara naiva och ta några turer i skogen istället för att göra bort sig offentligt.
Nae dissar verkligen dåliga bilförare!
Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: jaa jag önska mig då båda så får se vilka jag får ;) btw, måste snacka med dig om en grej sen... <3

2011-12-08 @ 16:19:50
URL: http://oliviastenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0