all this time.

Har suttit här ett tag och bläddrat igenom på bloggen.
Under alla dessa 4 år har tiden gått väldigt fort.
Måste säga att jag nästan fäller en tår för alla underbara minnen som jag fått och alla underbara minnen jag sparat på denna blogg.

Fina som sorliga minnen är sparade och när jag ser tillbaka på tiden så.
Fan vad kul jag hade egentligen. hela min tonårstid är sparad och shit vad mycket jag gått igenom.
När jag ser tillbaka så mycket som är sparat gör jag mig själv besviken, genom att jag en gång slutade.

Från vänner,till brustna hjärtan, till kärlek och lyckliga stunder.
Från nya äventyr,nya vänner och brya upp och gå vidare. allt finns nerskrivet och kvar.
Det gör att jag ännu mer vill göra min andra tatuering.För allt jag gått igenom och klarat mig igenom,till att jag står där jag står idag. Heltidsjobb,egen lägenhet, två katter och ja allt vuxet jag aldrig kunnat tänka mig då jag en gång startade denna blogg. shit ja. min tatuering.


"Jag står på egna ben"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0