6 December

Igår snöade det här uppe i norr. för trejde gången. Tänka sig här uppe i norr.
Ingen snö förens 5 december. Helt otroligt. Först längtade jag till vintern och snö, tills jag insåg att vädret ändrades drastiskt. Från 5-8 + till hela 2-5 minus. Kallt!

Nåväl då jag vaknade och såg mina katter titta ut genom fönstret och såg det snöade.
Tänkte jag, nu katter ska ni få se snö. Även om de är innekatter tycker jag synd om dom att dom ska behöva vara inne hela tiden. Så jag föredrar att ta ut dom en sväng då och då.

Helt underbart så jag tänkte lägga upp lite bilder.







Kommentarer
Postat av: Marly

vad chill att det har snöant så mycket!!!!

2011-12-07 @ 16:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0