3 december







Lite julmysigt i lägenheten min.
Älskar att få pynta granen, tända lite ljus och slå in julklappar till julmusik.
Nu fattas bara den efterlängtade snön. Sedan är allt som det ska vara.

Idag blir det att äta hos fadern min, en liten hejdå middag innan han beger sig till sydamerika.
Kommer kännas så tomt när han blir borta i 3 månader. Men, längtar mer tills han kommer tillbaka.

Sedan blir det att ta ett annorlunda arbetspass.Nämligen nattdagis.
Börjar kl 7 ikväll och slutar kl 7 på morgon. Spännande att sova över på ett dagis fullt med barn.
Tur att jag har nära hem, så jag får lägga mig dan där på.

Nu blir det att göra frukost sedan en vända på stan.
ha en trevlig dag :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0