En ny start.

Nu kära läsare som väntat så länge!
Nu ska jag äntligen börja om att blogga regelbundet.

Har en ny lägenhet.
Ny dator och allting är perfekt.
därför tänkte jag börja om att blogga igen.

Nästa månad köper jag en ny kamera också så då blir bloggningen och bilder mer och intensivt.
Vad säger ni om det? jag tycker det låter super iallafall.

Ikväll ska jag vara med rebecca,linda,lina och agnes. det tycker jag ska bli super.
Igår sovde olivia över här och vi åt middag tillsammans,åt skräpsaker såg film och så sovde hon här.
det var toppen tack så mycket gumman :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack själv sötnos! :D <3

2011-08-11 @ 00:20:22
URL: http://oliviastenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0