mina åsikter

Det är många som har skrivit om sverigedemokraterna på sina bloggar.
Och jag gör väll precis som alla andra bloggare..
Med detta säger jag inte att jag har rätt eller att jag har fel.
men ibland undrar jag riktigt hur folk verkligen tänker!?

Sverigedemokraterna säger att de vill invandrares bästa och att de inte vill ta in så många att de inte har råd att ta hand om alla. Jag tror inte alls de vill deras bästa,jag tror de är massa snack för att inte folk ska hata dom.
Men de allra flesta gör de iallafall..

Där dom också säger att de inte vill att man ska adoptera barn från andra länder utom de i närområderna.
Jag är själv adopterad och jag fattar inte hur de kan sitta och dömma folk utan vidare.
Man adopterar inte barn bara för att. Man adopterar barn just för att man vill ha barn,kanske för att man inte kan få egna barn. kanske för att vissa människor drömmer om att adoptera ett barn från ett annat land och kanske för att man vill hjälpa barnet till ett bättre liv. att adoptera ett barn är inget man gör av elakhet utan jag tycker de ska tänka längre än nästippen. Tänk om folk skulle sitta och dömma er för att vara nått alla inte är.
dra folk över en gräns,alla är olika precis som vi som bor i sverige är olika är vi "invandrare" olika.

Det är rätt diskriminerande att en person kan stå upp och säga saker den inte har det blekaste om.
Har den människan verkligen någon medkänsla att den kan sätta sig in i hur det faktist är.
Sen kan man inte sitta och jämföra "invandrare" med en zebra och häst. Kan man inte komma med nått bättre är det lika bra att hålla tyst. man blir bara irriterad.. Jo jag tycker att man är rasist då man har sånna åsikter men som sagt alla ska få tycka de man vill.men tänk lite längre. Jag tror inte alla invandrare vill bo i sverige,ibland har man bara inget val. alla mår faktist bäst av att få vara med sin familj!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0