min dag idag


Började min dag med att vakna från en hämsk mardrömm och att älsklingen ringde och väckte mig.till vilken nytta har jag inte den blekaste men han gjorde det iallafall.kl 7 på min lediga dag ..


Efter min frukost som bestod av 2 mackor eftersom den tredje var möglad och jag insåg det då det började smaka jord i munnen.så kutade jag till sopora och mer eller mindre spydde upp den. Sen kutade jag tillbaka till tvrummet där jag åt för att dricka bort allt med bjök. Så efter min fukost som startade bra började jag städa,hela huset!


Nu sitter jag här och degar fram till älsklingen slutar jobbet.
För jag har heelt glömmt bort att mamma fyller år idag,och jag och älsklingen har 3 månader ♥


Måste jag senare bege mig ner mot stan för att köpa en present till mamma.
Medans vi hämtar kim och far och hämtar maten (frasses)



Slutligen har jag verkligen tänkt mig att ta en efterlängtad myskväll ikväll.
som består av som sagt skumbad och eftersom att älsklingen kommer idag och vi har 3 månader passar det ju prima! Så ser min dag ut idag :)
Kommentarer
Postat av: Olivia

sv: joo jag ska göra det :)

men jag har än inte fått alla mina paket, men dom kan jag lägga upp senare :)

2010-09-25 @ 11:27:39
URL: http://oliviastenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0