Gästblogg från din hemliga beundrare =]

Solen skiner och jag kan inte gå ut..

Hej yaoskas blogg.. haha har aldrig bloggat förr i hela mitt liv men det är lite soft att skriva något som du sedan förhoppningvis blir glad över :D!
Sitter och ränkar sekunderna efter dig så jag kan få hålla om dig så fort du kommer hem<3, kom nu helst för det är ganska ensamt hära.. och jag vågar inte se klart den dära hemska filmen SHutter..


ursh...


MEN MEN.. nu kan jag prata om något mera passande för vad jag egentligen tänker på,
Din kärlek så att säga.
Något som man uppskattar mer och mer varjedag!<3
Något som man värdesätter mer och mer varjdedag!
Något som man Vet är speciellt och perfekt varjedag!
Något som alltid ALLTID kommer vara det jag håller mest kärt i mitt hjärta!
Något som som får mig att le och värmas inombords trots man är sur/ledsen!
Något som JAG VET alltid hamnar på rätt plats och verkligen känns mer och mer underbart för varje minut!
Allt detta och mycket mer än bara ord är vad jag känner för dig och hur mycket jag älskar dig! (L)
TAck för att du finns och delar mitt liv<3
Mitt liv, jag älskar dig!
Mi vida! Te amo!
My darling! I love you!

Tú y yo
Siempre Tú y yo<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0