Gårdagen


en gullig bild på min kimelim


min abaolut favorit choklad


och 10 röda rosor

Igår då jag kom hem från skolan så hittade jag en liten present på min säng.
Det var älsklingen som hade farit och köpt små gulliga saker till mig,då han var hemma och skulle vara sjuk.
måste säga att det var ganska gulligt av han att ge mig sakerna,så jag fick min lilla romeo igårkväll.

Efter en helt slutkörd dag med först skola och sen körskolan så vart det ganska skönt att komma hem till en varm famn. kanske lite för varm eftersom han hade feber. Men jag måste säga tack älsklingen,det var supergulligt av dig! ♥
Kommentarer
Postat av: Karin

Så otroligt fint gjort :')

2010-09-28 @ 21:07:10
URL: http://abckarin.blogg.se/
Postat av: kimfallebo

jag vet:D jag älskar min yaoska så! alla borde ha en flickvän som hon!!<3

2010-09-29 @ 17:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0