You be the death of me

Hej alla! Som ni kanske inte vet är yaoska med hennes kompisar nu, och jag kimelim gästbloggar för nöjjes skull, tycker det är rätt kul faktikstl :D

iaf så har Rubriken har inget att göra med något jag känner just nu haha, om ngn undrA (a)!

Det kanske förklarar mera om jag säger jag lyssnade lite runt på youtube nyligen, och hittade denna kille som varit en favorit sen långt tillbaka, men har inte lyssnat på hans "nya" låtar och måste säga att "Death of me" går riktigt in i musiksjälen på mig :D ! (ett måste att se! )

Death of Me - Tony Lucca

http://www.youtube.com/watch?v=kMTmIJr6T8c


Så.. nu vidare till vad jag TÖNTEN gjort ikv hemma själv hos gumman...typ INGET!
Skulle se film (300) men jag pallade inte se själv och vill gör ngt med hon då hon kommer hem iaf :] så tänkte överraska med lite tända ljus och mys hihi!<3 SÄG INGET!!! JAG BLIR VÄLDIGT ARG DÅ..fy skäms den som gör det..
som ni också kanske märker på raden över denna, blir jag EXTREMT omgen då jag har tråkigt =] och måste roa mig själv som att typ jag pratade med ngn som inte finns haha?..
Saknar yaoska just nu, och hon skulle få mig att le och ge mig 100kramar :(<3
nu måste jag fixa det jag ska iaf, hade bra alla ..bloggläsare. haha :]

:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0