yes lite framsteg



Shit nu har jag asså pluggat från kl 3 till klockan 8 och bara med teori.
Snacka om att man blir exhausted av allt detta.
Satt på körskolan från 3 till halv 6 och hade det inte varit för malins hjälp som satt där med mig så hade jag nog varit död den senaste timmen. Vi får börja bli stammisar där!

Såklart klarade jag inte fasen utan hade 4 frågor ifrån och efter andra försöket blev jag förbannad och gick hem.
Åt och ringde pappa direkt så han fick komma och hjälpa mig och förklara för mig allt jag inte fattade.
SÅ ÄNTLIGEN har jag klarat den där förbannad fasen. Nu börjar bara nästa...

Och med det säger jag åter tillbaka till pluggandet ikväll och fortsätta med nästa fas imorgon.
Om inte redan nu.måste bli klar före jag fyller år !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0