och vad vinner du på det?

Jag blir så jävla förbannad då folk bara vill förstöra för en.
Då folk vill förstöra det förhållande man har,vad vinner dom på det?
Jag vet vad som är sant och vad som inte är sant.
Och jag vet det du sa var totalt falskt! Eftersom jag knappt har en dator eller pengar på min mobil.
Det komiska är att varje gång det händer nått sånthär så händer det alltid då jag inte är med.Är det för att ni sitter och läser min blogg för att se vad jag gör och inte gör och ställer in era små planer då jag inte ser på eller hör på? Är det för att ni är fega och inte våga erkänna sanningen?
Blir så jävla förbannad och det gör mig så enormt upprörd.
Jag hatar falska människor och speciellt idioter som inte ens kan säga era namn.
Bara för att ni kanske inte har ett perfekt förhållande så sluta lägga er i andras.
Vad vinner ni på det?
Fan så arg jag är,jag vet att det inte är sant!
Fyfan för falska idioter som inte har nått bättre liv än att förstöra!
Kommentarer
Postat av: Olivia

ojaa, det är fett irriterande när dom ska lägga sig i ens förhållande och vill förstöra eller vad det nu är vad de är dom vill.

men ärligt talat tror jag de flesta är bara svartsjuka för att hålla på så som dom gör, och själva inte ha något liv om dom bara ska lägga sig i andras!



huvudsaken vad man vet är sant och inte! <3

2010-10-08 @ 21:26:42
URL: http://oliviastenlund.blogg.se/
Postat av: Olivia

btw gumman, jag vet att man blir arg och upprörd men slösa inte energi på det, de är det inte värt om du vet vad som är sant och inte osv <3

2010-10-08 @ 21:27:57
URL: http://oliviastenlund.blogg.se/
Postat av: emilia

Idioter! Bra skrivet yaoskaa:)

2010-10-10 @ 18:14:57
URL: http://emmiliasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0