nytt i garderoben









Var på stan igår som sagt och storshoppade. Iallafall för en massa pengar,det gick upp lite väl mycket pengar,mer än jag tänkt.. men det vare värt,då jag inte kunnat det på 4 år. så nu har jag två från båda världarna.

Köpte en skjorta från Gina,som alla har... För 200 kr,kollat på den förut men köpte den nu :)
Rätt fin tycker jag!

Ett par nya jeansleggings eftersom att jag spräckte mina andra då jag skulle försöka vara smidig.
Lika bra det :)

Och en ny pälsjacka.
efter 3 veckors beslutångest så valde jag tillslut denna jacka. Börjar typ ångra mig nu igen,men jag står fast vid denna. Den är mysig och jag känner mig som en lite björn då jag gor på stan.
Precis som jag vill ha det.

Så nu blire shoppa mer nästa månad + att jag flyttar hem till pappa då och bor själv med kimmen i 2 månader. Men är nöjd nu,
vad tycker ni fint :) ?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0