myskvällen igår!







Vi skulle ju som sagt ut och äta igår.
Det vi ine tänkte på var ju att beställa bord så då vi kom dit var det fullbokat överallt,vilket var lite synd.
Men vi bestämmde oss för inga ledsna miner och beställde hem mat istället och gjorde en mysig hemmakväll istället. Måste säga att det vart nog mer lyckat än om vi skull esitta bland mamma mamma människor som pratade om det ena efter det andra och massa personal som sprang som stressade hönor för att göra kunderna till viljes. Så jag är nöjd över hur våran kväll blev. Sedan kypte vi ner i täcket och såg film.
Myskväll till 1000!
Kommentarer
Postat av: Olivia

sv: Joo jag vet det <3 tack gumman, jag saknar dig!

hihi jaa jag ska det, men det känns så tråkigt att lägga upp bilder med sån dålig kamera :P

men ska önska mig en till jul :)!

2010-10-31 @ 12:36:36
URL: http://oliviastenlund.blogg.se/
Postat av: Emma Lundberg

Hahaha! Ja men du, varsågod då;-)

2010-10-31 @ 17:41:35
URL: http://eeemmalundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0