Förlåt!

Jag är så ledsen för den enormt dåliga uppdateringen.
Förmodligen kommer jag inte blogga på denna vecka eftersom jag helt enkelt inte har tid.
Har börjat dragit igång med teorin för mitt körkort och jag kan säga att det tar upp all min tid och all min kraft.

Har pluggat som ett tok hela helgen och har massa läxa kvar.
Har tappat glöden lite och stressen är mig upp i halsen.
Den stora anledningen är för att jag går igenom en enormt jobbig period just nu där hela mitt humör och allting svajar. Mycket starka känslor.
Så då jag får tid någon gång ska jag berätta,men fram tills dess ses vi sen :) Puss på er!
Kommentarer
Postat av: Olivia

sv: visst var dom :)?

Ojaa, men jag har aldrig hittat några fina :( tkr bara alla affärer börjar ha samma samma hela tiden det kommer aldrig in någon nytt känns det som. Inga skor som man tittar på och sen bara säger det PANG! så har man köpt dom. vilket är lite tråkigt =/ menmen de är skell, vad ska man förvänta sig :P?

2010-10-19 @ 19:17:21
URL: http://oliviastenlund.blogg.se/
Postat av: Linn

Hejsan,allt bra med dig?

fin blogg btw

Kram :)

2010-10-20 @ 17:22:27
URL: http://liinnsvanber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0