Äntligen fredag!

Jahapp min vanliga otur är i farten igen då.
Satt på körskolan idag och gjorde fas b jo jag var 3 frågor ifrån och sista gången 1 fråga ifrån,snacka om störande.
Sen for jag hem och gjorde testet igen då hade jag 3 frågor ifrån igen.
Fasen så skönt det skulle ha varit att klara testet då jag klarade a fasen igår och b fasen idag. Måste sitta hela helgen och nästa vecka,ska fasen i mig klara det fram tills onsdag. Hade gärna suttit längre idag om dom inte hade stängt halv 4..

Nu blir det fredagsmys med älsklingen.
Det snöar sådär mysigt nu ikväll och vi ska gå till coop för att köpa fruktcocktail och sedan äta det ikväll med lite glass. Samt se dagboken vilken är en av mina favorit filmer.så det blir verkligen mys ikväll. Bloggar mer imorgon puss!

Jo juste,det går fortfarande inte så bra det där med bilderna,men jobbar på det!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0