13 oktober

Dagen gick helt strålande förutom att jag fick tillbaka nk provet som resulterade till att jag hade bättre än jag trodde.
men mindre än vad man ska ha,hade 10 poäng mer än vad jag trodde jag skulle ha.
Så jag hoppas ju att samhällsprovet går en aning bättre,det känns så iallafall men ska inte säga nått.

Nu blir det ta ta igen nya krafter till imorgon och mysa lite med älsklingen.
har så ont i mina axlar att det inte är sant.
Sen imorgon blir det mina girls igen och då ska vi ha spelkväll.
så med detta säger jag godnatt kära läsare! :)
Kommentarer
Postat av: emmelist

eller hru! jag blir överlycklig varje gång jag går ut i hallen och ser hur vackra dom är :D

2010-10-13 @ 22:30:06
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Z A N D R A :)

sv: ahja okej :p o jag tkr det är roligare när det är inslag oså! :p

o det är skitkul när dom uppfyller folks drömmar :D

2010-10-14 @ 12:36:31
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0