Tjenare och godmorgon

Snart bär det av mot skolan och jag hoppas att den går vägen.
Detta blir mitt sista inlägg för idag eftersom att efter skolan drar jag vidare till fällfors och tillbringar min helg där förhoppningsvis om jag inte blir sjuk igen.

Längtar faktist lite gran eftersom jag saknar verkligen ormen.
Så det första jag kommer göra är att rusa in i vardagsrummet och ta ut han.
Jag MÅSTE ha en orm då jag flyttar hemifrån,sen saknar jag lill balo (katten deras)


Så jag ska krya på mig i fällfors hörs vi till veckan.
Ha det så bra puss puss!

och jo, en sak till!
Krya på dig du också emma!♥
Kommentarer
Postat av: Emma Lundberg

Åh tack lillevän! Går just nu på pencillin (har halsfluss) men jag kommer nog på måndag! hoppas jag..

2010-11-19 @ 09:51:47
URL: http://eeemmalundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0