snöstorm

Det har varit ett otroligt snöväder här uppe i skellefteå.
Shit man trodde ju typ att man skulle blåsa bort.
Har däremot varit enormt flitig idag.

Har gjort min egna köttsoppa idag.
Mamma tyckte det var dags att lära sig göra mat fram tills då jag och kim ska flytta till pappa.
Så ja ,jag gjorde min egna köttsoppa och koka ris som man faktist SKA koka ris på riktigt.
Sen har jag skottat hela gården,den är liten men kämpis.
Och så har jag varit och kör bil.

Det var ju inte direkt det roligaste att göra att ha körlektion.
Det är snöstorm och den första snöyran,hade inte ens hunnit köra på snö.
Så jag var typ livrädd och trodde jag skulle sladda hela tiden.
Gjorde det några gånger men det gick bra sen så vinkade polisen in oss mitt i allt,så både jag och mina lärare fick blåsa. Sen var polisen ganska gullig och frågade hur det gick och sån. Så nu blir det teori med pappa,sen kakor och
varm choklad med min älskling!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0