shit asså

Jag är mer än shopping sugen. allt jag ser och tar på vill jag ha hem.
Det där lät verkligen perverst men,jag måste ju vara köp beroende helt seriöst.
Skulle ha ja 6 tusen hade jag inte köpt en resa hade jag shoppat upp allt!

Har inte bloggat på ett tag nu,anledningen är. Ej tid!
Nu har jag lite tid men ingen glöd. Trotts detta är det enormt kul att ni följer bloggen!
Har börjat bli på slut spurten med mitt körkort. är klar snart och det är bara 3 veckor kvar.snacka om nervös!
Har varit med älsklingen nu och hela lovet har varit perfekt,tyvärr rusade det bara iväg.

Veckan ser ut såhär:
Tis- Emma,joss på dagen, emma,joss och kim på kvällen
Ons-Kimmen
Tors- Emma,joss,hanna
Fre-Kimmen
Lörd-Emma,joss,agula och kanske hanna
Och söndag- Kimmen.


Snacka om komplicerad vecka haha :)
Kommentarer
Postat av: kim

DU är världens bästa flickvän :* <3

2010-11-09 @ 17:18:56
Postat av: B

Är gärna med om det är på kvällen på lördag ni ska hitta på något :) Hör gärna av er :)

2010-11-09 @ 22:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0