inte kry!

Jag mår verkligen inte bra idag.
Har blivit sjuk och jag insåg det igår.

Det hela började då jag var i skolan.
Började få ont i huvudet och kände mig illa till mods.
Ville egentligen fara hem men tänkte att jag skulle klara mig igenom detta så jag var kvar sista lektionen.

Kan ju ta och säga att det kanske inte riktigt var det bästa.
Allt blev mer och mer sämre på kvällen och klarade inte av att äta nått nästan.
Så på kvällen då jag och kimmen låg och sov började jag skaka för att jag frös och kände hur illa jag mådde.
Det slutade med att kl 4 klarade inte magen detta och sprang till toan för att spy.

Inte så roligt direkt för det blev bara sämre och sämre.
På morgonen började jag åter igen att skaka och fick ont i hela kroppen.
Har legat och skakat hela natten och på morgonen så blev jag jättvarm men frös iallafall.

Har fortfarande ont i kroppen,men har inte ont i huvudet eller mår illa och fryser.
Ville egentligen inte till körskolan mådde skit och fick mig nästan inte upp ur sängen,men var tvungen.
Just nu är det bättre men hoppas att det tar slut,inge roltigt att vara hemma själv.
Om inte annat måste jag vara hemma imorgon för att inte smitta andra,råder ej bra för min skolan faktist!
mår dåligt :(
Kommentarer
Postat av: josefin

krya på dig vännen (L)

2010-11-17 @ 20:45:46
URL: http://naslundjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0