ensam hemma

Då var jag hemma igen efter två dagar i båtfors.
Det var ganska kul faktist måste jag säga. Inte för att vi gjorde så mycket men lite omväxling i vardagen är alltid bra! Dock var natten tuff. Har sovit med emmas kisse "katten" hela natten och det var fan värre än att sova med min lillebror. Han är jobbig då han ska prata i sömnen och skrika och smacka. Men detta var värre.

"katten" som han heter.
Han skulle ligga längst ner i sängen och han skulle ligga på mina ben han skulle ligga i mitt ansikte.på mina bröst.
Han skulle slicka rent mina öron,mitt öga,mina ögonbryn.mina näsa flera gånger,Till och med mitt hår fick inte vara ifred. Han skulle byta ställning han skulle ner under täcket han skulle leka med mina händer. Allt var utöver det vanliga och det var så skönt då han gick på morgonen. Förutsatt att han var borta i 10 min och sket sen hoppa han upp i sängen igen och skrämmde mig. SHit vilken natt asså haha..

Nu blire fixa mig för ikväll och vila.
Sen till pappa en stund och så.
Lägger upp bilder sen puss puss :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0