18 november

Dagen har flytit på med the hills.
Måste säga att det är förbannat tråkigt att vara hemma och det blir inge bättre heller av att jag mår illa.
Visserligen så har det gått över nu och hoppas inte det kommer tillbaka!

Har storstädat rummet idag och börjar mer och mer inse att min garderob rymmer inte mer kläder.
Antingen en ny garderob,en till garderob eller rensning av hela mig garderob.
Vad det blir vet jag inte ännu,har så svårt att göra mig av med saker så jag samlar alltid på mig massa skit.

Men funderar på en till garderob faktist. Allting är proppat och smockat och vill någon ha nått så äre bara ta(sånt jag inte har på mig såklart) allt utrymme är borta och skor det funkar verkligen inte,det får inte plats och förhoppningsvis blir det fler och nya skor denna månad. som är välkommen till min gaarderob.

Inte nog med det började inse att snart äre jul och jag som är så bra med få in julgran och ut den tänkte.
skitsamma nästa vecka äre första advent så jag passar på att he fram julgranen.... tills jag kommer hem.

Dagen har varit tuff och känslomässig.
Fattar inte ens varför jag utsätter mig för denna smärta,jag är verkligen dum i hela huvudet..
ursch för mig,fattar inte ens varför jag slösar min energi eller nått.men vill väll vara snäll är nyfiken och har svårt att glömma saker och ting,svårt att gå vidare med vissa saker. nae fy skäms på dig yaoska! Nu blire the hills igen och sen Godnatt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0